About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Thursday, September 8, 2011

Hari Raya Aidilfitri 2011

Raya Aidilfitri 30 August 2011
Tahun ini saya beraya di Kampung halaman Moyang saya di sebelah mama di Kampung Sayong Masjid,Kuala Kangsar.Tema baju raya kali ini Warna Oren dan mama yang jahit semua baju Melayu,Baju Kurung dan kain samping saya.
Tengok gambar ayah saya...mak Teh bagi komen gambar ayah macam tengah sanding...hehehehe ayah memang tak reti bergambar
Keluarga bahagia...
aduhhh bersin pulak tengah ambil gambar...buruk lak gambarnya hehehe
Saya dan ayah ....segaknya ayah ..saya pun apa kurangnya kacak jugak
Atuk dan saya..Opahnya tak ada bersama sebab tengah makan kat masjid lepas sembahyang raya...kami pulak terus balik rumah lepas sembahyang raya untuk bergambar..

Ayah Yop dan Mak Yong serta sepupuku Atirah.Ayah Yop merupakan abang Sulong Mama.


Atuk Ramli dan Atuk Khalid
Atuk dan Athirah
Keluarga Bahagia Mak Teh dan Pak Teh serta anak-anak Izz Haris dan Hasanah
Mak Lat dan anaknya Izzudin
Masih single Cikgu Azlan @Ayah Yang
Kami semua on the way nak pi beraya
Itu la Opah saya berbaju kurung oren
Moyang oh Moyang.... itu la moyang saya berbaju biru kini berusia 87 tahun masih lagi sihat alhamdulilllah


Ayah Yang tengah bagi duit raya...

2 comments:

  1. heheh.. dpt gak tgk gmbr2 raya yg lain. dlm kamera Yang takde gmbr2 family korang. gmbr family Nek dok kt kerusi tu lawakla tgk gmbr kerol. gaya tgn mcm tgh bersanding. hehehe...

    ReplyDelete
  2. syoknya depa beraya....tak per tahun depan plak turn den balik sayong k..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...