About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Thursday, September 8, 2011

Bakar Lemang 2011

Hari Terakhir Puasa 29 August 2011
Lemang hasil masakan Moyangku yang berusia 87 tahun.Walau pun dah berusia moyang gagahkan diri untuk membuat lemang untuk anak,cucu dan cicitnya.Saya berada di Kampung Sayong Masjid,Kuala Kangsar Kampung halaman Moyang saya disebelah mama.
ahhh pedihnya mata kena asap...terpaksa saya mengangkat baju untuk melindungi mata
Saya bersama Pakcik Saudara...beza kami hanya 1 tahun.....

2 comments:

  1. nek, ubah tarikh bukan NOVEMBER tapi OGOS. next entry pun salah letak tarikh. sepatuntya OGOS tapi nek letak SEPTEMBER. hehehehe..

    ReplyDelete
  2. thank sebab bgtau ...apasal aku ni tarikh pun salah banyak pikir kot

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...