About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Wednesday, July 20, 2011

My Family

Ini gambar perkahwinan mama dan ayah bulan May 2001.Masa ini mama kurus dan comel...ayah pun kacak...
Date Taken.Ini keluarga saya.Saya merupakan anak tunggal kesayangan mereka buat masa ini.
Date Taken 25 December 2010.Ini mama dan saya.Mama pun dah gemuk...selalu saya kata mama gemuk..mama gemuk..Aliff tak nak gemuk macam mama.
Date Taken 1 May 2011.Ayah dan saya.Ayah masih lagi bergaya walaupun umur dah......(rahsia), bodynya masih sama dari dulu sampai sekarang.Anak ayah pakai baju pun sama .Baju pemberian dari Atuk Ramli.Terima kasih Atuk.

Date Taken 9 September 2007.Moyang dan saya.Moyang Ngah Rahmah lahir tahun 1924 di Kuala Kangsar,Perak.Kini moyang berumur 87 tahun pada 2011.Alhamdulillah masih sihat bergerak,cuma kurang pendengaran kerana usia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...