About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Thursday, July 21, 2011

Menara Kuala Lumpur

                                       Date Taken 24 August 2008.


 Saya didalam Menara Kuala Lumpur.Tingginya dan saya dapat lihat seluruh bandar Kuala Lumpur.Saya berpeluang masuk ke Menara Kuala Lumpur sebab mama dapat beli tiket promosi masa di MAHA.Harga RM2 untuk 2 orang.Jadi mama beli RM4 untuk 4 orang..yang masuknya cuma kami bertiga.Harga sebenar tiket masuk dewasa RM8 dan kanak-kanak RM3.

Saya berada di puncak Menara Kuala Lumpur.(Gambar ini saya ambil dari internet sebagai contoh.)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...