About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Thursday, July 14, 2011

Me and my video


Date Taken 22 August 2005

video
Date Taken 7 August 2005.Saya di rumah nenek.


        video
Date Taken 6 August 2005.Saya di Genting Highland,Pahang.

video
Date Taken 3 November 2005.Hari pertama raya.
video

video
Date Taken 22 November 2008.Saksikan persembahanku sempena tamat tadika 2008.
video

video
Date Taken 27 December 2008.Hari jadi yang ke 4

video
Date Taken 29 November 2008.Saya di Jusco Balakong.

video
  Date Taken 8 December 2008.Bukit Merah LakeTown Resort,Perak
video

video
Date Taken 20 December 2008 di Genting Highland,Pahang
video

video

2 comments:

  1. alif sgt comel ms baby! dh bsr kacak mcm ayah. eh ye ke? haha..

    ReplyDelete
  2. kelakar tgk aliff masa bwat persembahan utk tadika tu...npk abg aliff yg paling kecik...adik una tersenyum malu tgk abg aliff kat genting tu...dgr ayah suh pok..pok...pok...hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...