About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Sunday, July 17, 2011

Melaka Part 1

Date taken 28 December 2008

Melaka adalah satu tempat pelancongan yang sangat menarik.Tidak jemu walaupun berulang kali datang ke sini.Saya berada di Melaka sebab pakcik saya bekerja di Bandar Hilir.Melaka.Jadi keraplah saya datang Melaka.




 Saya sedang menari, tiada pasangan, tiang batu pun jadilah.

 Depan A Famosa Melaka..saya bersama ayah.
Di dalam replika kapal dagang..saya bersama mama.
Pameran motor lama.Bersama Atuk    


Aku bersama Hang,,,emmmm.....Hang Patung...heheheheheeh


                                                     Bersedia untuk berperang



Dalam Menara Taming Saring.Berpusinglah saya di udara demi melihat keindahan bumi Melaka.
Dalam bot di sungai Melaka menyaksikan keindahan bandar Hilir Melaka.Tapi air sungai agak busuk...
 Date Taken 27 August 2008.Jonker Street.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...