About Me

My photo
Saya Muhammad Aliff .Saya dilahirkan pada bulan September 2004 di KAJANG, sudah semestinya anak sejati Selangor.Kini saya berusia 7 tahun ketika blog ini di buat.Inilah perjalananan hidup saya

Wednesday, July 27, 2011

Majlis Akikah dan Naik Buai

Date Taken 22 November 2004.Ketika ini saya berusia 2 bulan majlis akikah dan naik buai dibuat.
Majlis akikah dan naik buai diadakan di Kampung Sayong Tengah Kuala Kangsar Perak ,keluarga sebelah mama.Kami merupakan cucu sulong bagi keluarga masing-masing di sebelah mama.Dian merupakan cicit pertama dan saya cicit ke dua.Majlis ini diadakan serentak dengan majlis perkahwinan Atuk Cu saya,anak bongsu kepada moyang,adik kepada opah saya.
Saya ,mama,ayah serta Pak Ngah Gom,Mak Ngah Noli dan anak mereka Dian


Acara memotong rambut (jambul)saya oleh tetamu.



Baca Doa dan nasihat di lagukan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...